Recenzie (198)
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizóda)
Robert tady vypadá jak James Caan
Slow Horses (2022) (seriál)
Dokonalý mix dramatu, komedie, krimi atd. A Gary si to dává s naprostou bravurou
Mína, soukromý detektiv (2023) (seriál)
Povedené a hodně zamotané. 4 hvězdy by byli za menší stopáž cca 6 dílů a lépe dotažené něco....
Hotel Continental (2023) (seriál)
Atmosféra, výprava a kostýmy super. Jenže to zvládne dneska kde kdo. Děj jednoduchý a zároveň skvělý Mel. Jenže pak ty akční scény. Statická kamera, hloupý střih, žádný pořádný nápad! Wau efekt nepřišel ani jednou. Vlastně skoro úplně na začátku to vypadalo nadějně u postavy, kterou nechali umřít hned v prvním díle (jediná simpatická). Tvůrci prostě nepochopili o čem ty Wickovky jsou! Nestačí mít jen dobrý materiál evidentně. O to víc mě mrzí, že to nedopadlo!
Opičí král (2023)
Trošku promarněný potenciál. Pro děti ale určitě dobré.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Grafické orgie. Spousta pavouků. Konečně vše propojeno. Nutností je to vidět
Flash (2023)
Dávám hvězdu navíc za Erica Stoltze :)
V pasti: Barcelona (2023)
Špatné to vysloveně nebylo, ale zároveň jsem čekal, že přijde i něco navíc oproti prvnímu filmu
Deti Nagana (2023)
Hvězda navíc za nostalgii. Jinak to byla blbost
Zdání vraha (2023) (seriál)
Kdyby to bylo o 2 díly kratší asi by to mohlo mít větší tah na branku. Ale co se týká provedení bylo to top. Hlubší odkaz to má, ale to by bylo na větší úvahu.