Recenzie (3 438)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Dobré , až na to , že se půlka filmu musí číst!?
George Michael: Freedom (2017) (TV film)
Super clip!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kráľovské Vianoce (2015) (TV film)
Až jsem si poplakal!?
Rooster Cogburn (1975)
JSEM SE DOBŘE BAVIL!!!
Šialení zabijaci (2010)
Vcelku přijatelná úroveň!!!!
Notre-Dame v plamenech (2022)
Nic lepšího jsem zatím neviděl!?!?
Mechanik (2004)
Děsivě depresivní a tragické!!!!
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Pěkné , ale až dost drsné!!!!!!
Ninja korytnačky (2014)
Pobavil jsem se!!
Sisu (2022)
Šílená fantazie , ale jinak hustý nářez!!!!!!!!!!!!!