Obľúbené filmy (9)
Červenofúz (1965)
film filmů, kdysi v klubu nám řekli, že Kurosawa chtěl, aby tento film působil na diváky jako Óda na radost, přesně to se mu povedlo - aspoň u mě...
Excalibur (1981)
Kagemuša (1980)
Súmrak bohov (1969)
Cabiriine noci (1957)
nádherný lidský film s neuvěřitelným výkonem hlavní představitelky....
Pochybná žena (1946)
dokonalé aneb tomuto učiteli žádní žáci /ani ctitelé) dosud nedorostli...