Obľúbené filmy (10)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Šiesty zmysel (1999)
Pýcha a predsudok (2005)
Ó, áno, aj keby som si tento film pozrela po tisíci krát, moja duša by stále rovnako priadla pod týmto pohladením. Nie som veľmi kompatibilná s väčšinou romantických filmov, ale Pýcha a predsudok si ma úplne podmanil. Som očarená krásnou scenériou a krehkými vzťahmi. Herecké obsadenie na jednotku s hviezdičkou, osobne som ešte nevidela film, kde by Keira neexcelovala a Matthew MacFadyen alias pán Darcy bol absolútne očarujúci. Takže 5 hviezdičiek je na mieste :o)
Predvianočná nočná mora (1993)
Burtonovské, krásne, temné, morbídne, animované, muzikálové dielko. Jednoducho kultová záležitosť, ktorú si ako prvú vybavím pod jeho menom. Jednoduchý dej s jednoznačným poučením, že máme byť šťastný s tým, čo máme a ten, kto chce stále viac a viac sa raz musí popáliť. Rozkošný Jack Skellington, chvíľu usmievavý a chvíľu zlostne sa škľabiaci, si získa každého. Tiež jeho odvážna pozošívaná kamarátka Sally, ktorá ho miluje aj napriek jeho chybám a čaká kedy na to príde. Koniec pekný.. celé pekné :)
Zelená míľa (1999)
Princezná Mononoke (1997)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Cesta do fantázie (2001)
Môj prvý anime film, som jednoducho očarená :) Nádherné animované dielo, pri ktorom som dúfala, že nikdy neskončí :)