Recenzie (431)
The Cottage (2008)
Pár dobrých nápadov, niekoľko úsmevných scénok (okorenených britským humorom), viacero uspokojujúcich gore efektov (v druhej polovici filmu) a vynikajúci Andy Serkis. 70%.
Deník mrtvých (2007)
Báť sa príliš nebudete, skôr vás to podnieti k premýšľaniu...
Diamantoví psi (2007)
Nebyť Dolpha Lundgrena, tento film by putoval (s najväčšou pravdepodobnosťou) k najväčším akčným "sračkám" 21. storočia. V prípade hercovej absencie by som však snímku asi vôbec nepozeral (resp. nedopozeral).
Hranica smrti (2007)
Otrepaný (a v tomto prípade aj dosť hlúpy) príbeh, ktorý neprináša do sveta hororu nič nové ani zaujímavé. Technická stránka filmu pôsobí diletantským dojmom a niektoré scénky , ktoré mali (teda predpokladám, že mali) vyvolávať úzkosť alebo strach sú skôr smiešne. Okrem toho, zbytočne dlhá stopáž filmu evokuje nudu (ak by sa vystrihlo prvých 20 minút, tak sa podľa mňa nič zlé nestane)... Snímku tak zachraňuje predovšetkým skvelý Samuel Le Bihan, ktorého som takmer nespoznal a asi dva slušné „mordy“. Hranice smrti sú inak v podstate stratou času.
Uhol pohľadu (2008)
Originálny a zaujímavým spôsobom natočený akčný thriller, ktorý má jedinú chybu - klasický americký Happy End.
Za hranicou strachu (2007)
Realistická atmosféra, v celku presvedčivé herecké výkony, zaujímavá hudobná kulisa. Najdesivejšie pôsobí fakt, že je to natočené podľa skutočnej udalosti. Eli Roth (Hostel) môže len ticho závidieť.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Viacnásobný orgazmus!
Si wang xie zhen (2004)
Očarujúci pohľad bratov Pangovcov na zaujímavú tematiku. Fascinácia smrťou a mŕtvou hmotou, portrét šialenstva a beznádeje, snuff ako hrozba. Väčšia polovica filmu (prvá hodina) je výborne napísaná aj natočená. Posledných 40 minút však (bohužiaľ) možno považovať za klišé.
Hmla (2007)
70%.
The Dark Hours (2005)
Sofistikovaný inteligentný kanadský psychologický thriller s hororovými prvkami. Milé prekvapenie.