Recenzie (68)
999: Kód smrti (2016)
hovadsky preplácaná zlátanina.. a Kate WInslet ako ruská überbitch? Tú ženskú mám rád – aj ako ženu, aj ako herečku.. ale táto rola jej sedela asi ako korzet z brúsneho papieru.. pre mňa BOHUŽIAL iba sklamanie.
The Invitation (2015)
od začiatku predvídateľné, otravné, miestami až príšerne iritujúce. na takomto večierku by som ostal 30 minút zo slušnosti a išiel by som preč bez ohľadu na počet zámkov alebo tvrdosť skiel, či výšky terasy. väčšinou sa dokážem s percentuálnym hodnotením filmov jakž-takž v rámci 10-20% tolerancie zhodnúť. v tomto prípade namiesto odpadu dávam jednu hviezdu za skrytý message "neverte žiadnym sektám, žiadnym" /// rada - nestrácajte čas týmto filmom a už vôbec si ho nepúšťajte v spoločnosti priateľov a známych. pos@riete si večer.
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
naozaj nechcem aby sa nikto urazil, ale ľudia ktorí tomuto filmu dajú 3 a menej musia mať fakt smutný život :-)
Stratení v Mnichove (2015)
"..vy jste alergický na to mnichovský téma" ..a DOST! prvé pozretie v tomto momente vypnuté. ||| celý nasraný som si film s odstupom pustil od spomínanej hodiny a čosi aby som ho dopozeral. za pokus o historickú konšpiráciu dávam jednu hviezdu a za papouška jednu hviezdu. ďalšieho komentára sa radšej zdržím.
Čarodejnica (2015)
nebolo to zlé, ale na 4* to nemá.
Malý princ (2015)
ku koncu trochu hrbaté.. ale krásne.
Leviatan (2014)
4* sú veľa ale 3* sú málo. u nás to nebolo za mečiarizmu o nič lepšie.. preto ma to obsahovo nijako nešokovalo. chápem ale že ľudia ktorí to nezažili, mladšie ročníky, alebo ľudia z civilizovaného sveta sa budú na to dívať ináč. filmársky to bolo super.
Strom života (2011)
pôvodne som tomu celému pseudointeligentnému a pseudoumelecky načančanému h.vnu dal jednu * /// po opätovnej produkcii, krátkom spánku uprostred a otráveniu ešte aj tých čo majú filmovú latku nižšie mením na: ODPAD
V hlave (2015)
z tejto veci som jakožto otec 13-ročnej dcery ostal tak smutný, že tomu viac ako 2* nedám. podobný názor na to mala aj dcéra. susedia s deckami detto. postava depka je na kulku. 2* z milosti.
V zajatí démonov (2013)
ako môžem dať filmu 3,5*? na zodpovedné štyri to nie je, ale tromi by som tvorcov nerád neobjektívne pokarhal.. CSFD by mohlo konecne prejst na 0-10 hviezd..