Recenzie (68)
Immortalitas (2012)
uplne neobjektivne: 1* za snahu o nieco nove v slovenskom filme.. objektivne by to bolo: odpad
Zločin (2011) (seriál)
prečo sa do boha nedá hlasovať percentami? keď chcem dať niečomu 90%, lebo 100% to nieje ale 80% by bolo neférovo málo...
Hra o trůny (2011) (seriál)
pocas sledovania III. serie uz to mozem napisat s kludnym svedomim. zatial co zaciatok prvej ma vtiahol do svojho diania a bol som nadseny, na konci uz som tak nadseny nebol ale celkovy dojem bol dobry.. druhu seriu som ani nedopozeral a vazne sa nad sebou zamyslam preco zakazdym davam dalsiu a dalsiu sancu dalsiemu dielu v serii III. je to nudne, rozvlacene, ukecane.. az mam niekedy pocit ze pozeram nejaku zasranu telenovelu. stale len kvakanie - nuda, intrigy - nuda, naznak akcie.. tak nic, zase nuda... dve hvezdy za "vypravu", to je vsetko. --- dodatok po rokoch --- dal som šancu 1 dielu zo 4. série.. odpad --- 2 dielom z piatej série, jeden bol odpad a jeden priemer --- ŠIESTA SÉRIA NEDOSTANE ANI MINÚTU MOJHO ČASU a mením hodnotenie z 2* na 1*
Pád Tretej ríše (2004)
objektívne na 4*. piatu dostáva vďaka výkonu ktorý predviedol Bruno Ganz.
Červená světla (2012)
davam tri hviezdy, za tri herecke hviezdy. ten zaver je odflaknuty a cele to posr..
Atlas mrakov (2012)
vizuálne vyžužlané hovno s spreji. tí ktorí sa nadchýňajú nad maskami majú asi niečo s očami, odhalil som každú. niektoré hneď, niektoré po chvíli a niektoré boli na prvý pohľad tak trápne že som tomu nemohol uveriť. polovica tých príbehov samých o sebe nestojí za nič. keď už ich splietajú, tak chcem na konci nejaký poriadny záver a nie odídenie do stratena! to si myslíte, že dobrý film spraví veľa práce pred zeleným plátnom a pár drístov? no a sextet.... ja mám klasickú hudbu rád, mám rád magické skladby z ktorých má človek husiu kožu.. ale tento sextet (jeho soundtrack) je až na "The Cloud Atlas Sextet For Orchestra" len vrzanica. všetko čo u mňa pri Fontáne fungovalo na 100% tu prepadá na celej čiare. pozrel som si to s odstupmi spolu 3x, aby som sa uistil že nepíšem kraviny. a na svojich 40% trvám.
Hořící keř (2013) (TV film)
Keby som chcel byť stroho objektívny, dostane odomňa seriál 4* Ale tú jednu, neobjektívnu, tú piatu, mi snáď väčšina odpustí.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
3* za akcny film. viac si to nezasluzi. affleckova samolubost nestaci na dobry film. okrem toho, termin "historicke nepresnosti" je tentokrat uplne mimo, pretoze spominany pan to tentokrat naozaj prehnal.