Obľúbené seriály (10)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
spočiatku som to odsudzoval kvoli afektovanosti ale prišiel som tomu na chuť:)..naozaj zábavný seriál ktorý aspoň s mojho pohľadu ťahajú hlavne ženské postavy..Lilly a Robyn sú v tom seriáli jasne najvtipnejšie..Barney, ktorý má byť očividne hlavným zábavným elementom v seriáli mi ide skôr na nervy ale napriek tomu tam patrí..
Powder park (2001)
Miazgovci II (1972)
Teória veľkého tresku (2007)
výborný vtipný sitcom s originálnymi postavami, vtipnými hláškami a zápletkami..nechápem ako to všetci môžu porovnávať s dementnými Priatelmi co je serial s afektovanymi hlupakmi ktori su akurat tak trapni nie vtipni..