Recenzie (405)
...a bude hůř (2007)
Syrová, upřímná a objektivní sonda do života komunistické mládeže natočená nemainstreamovou a nekomereční formou bez větších aspirací na široký divácký úspěch a prakticky jediný český neorealistický film. To co se nepovedlo Trojanovi o tři roky později v Občanském průkazu se povedlo zde. Nikolaev věděl jak na to.
Acid House (1998)
Nutné sledovat pod vlivem stimulujících látek :D
Africká Kráľovná (1951)
S timhle filmem mám jedinej problém, nevim totiž o mnoha lepších způsobech jak strávit válku, nežli na lodi se spoustou jídla, cigaret, ginu a jednou slečnou na nějaké ty seuxální hrátky. A pokud by žena nechtěla nebo nedejbože mi vylila všechen gin do řeky, tak jí hodim krokodýlům a basta. Bogart kvůli tý koze pěkně vymněknul.
...A je to! - Stěhování (1982) (epizóda)
Můj úplně nejoblíbenější díl Pata a Mata.
Ako krtko k nohaviciam prišiel (1957)
Nejlepší a dnes už legendární díl krtečka.
Akt (1997) (divadelný záznam)
První cimrmanovka, u které jsem nedal plné hodnocení, i když minimálně úvodní seminář by si to zasloužil.
Alfasamice (2011) (amatérsky film)
Jednou těch pět budeš muset Báro dát. Nebo myslíš, že to dělá pro sebe? :D
Alica v krajine zázrakov (2010)
You better put one under your tongue and follow the white rabbit. What comes to you in term of "emotions" is a pure miracle...
Alkohol (2006)
Bad trip!
Amadeus (1984)
U mě bude Amadeus vždycky až za Přeletem, sorry chlapi.