Obľúbené filmy (10)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Logan: Wolverine (2017)
"Last of us meets Wolverine" Už dávno som nepozeral film, kde po záverečných titulkoch ostalo v mojom srdci zrazu ticho, akési smutné prázdno. Logan: Wolverine bol pre mňa veľmi emocionálne silnou čerešničkou a pomyselným ukončením všetkých X-manovských filmov, ktorých bol Hugh Jackman súčasťou a ktoré boli súčasťou môjho detstva a dospievania. Nech už po Loganovi príde na filmové plátna čokoľvek, už to nikdy nebude to pravé adamantiové.
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Tak takýto chlapský orgazmus som nezažil od čias Čierneho jastraba :) Za mňa zaslúžených 5 hviezdičiek, naozaj nemám čo k tomu dodať... Idem opäť prevetrať svoju M4A1 v Modern Warfare :)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Krvavý diamant (2006)
Deň nezávislosti (1996)
Neprijatý? Fpoho! (2006)
Smrtonosná pasca (1988)
Múmia (1999)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Čo na to povedať, neviem čo umocnilo viac zážitok z tohto filmu, či samotný nervydrásajúci dej, alebo to, že sme s kamošom bolo na 3Dčko v úplne prázdnej kinosále a po započatí záverečných titulkov nám premietač ako VIP pretočil film rovno na podtiulkovú scénu, aby sme nemuseli čakať 10 minút. V podstate stále čakám, že niekto príde za mnou objíme ma a povie: "kámo, celé sa ti to iba snívalo, tu je ten skutočný film, kde nikto neumrie a všetci budú žiť šťastne až do..."