Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Vikingovia (2013)
I love it! TIL VALHALL!!!
Firefly (2002)
Walking Dead (2010)
je to úplne geniálny a môj momentálne najobľúbenejší seriál :) mám rád entity, ktoré hodnotia alebo dokonca degradujú svojím komentom seriál po pozretí prvých pár častí, takýmto by som odobral členstvo na ČSFD...