Recenzie (9 965)
Paranormal Activity: Prekliati (2014)
Oproti předchozím dílům výrazně jiné, ale stále nudné a extrémně hloupé a nenápadité.
S láskou, Rosie (2014)
Velice pěkná a příjemná romance, která sice může v některých ohledech působit trochu zdlouhavě, ale přesto zahřeje u srdce.
Kriminál (1989)
Na Slye trochu atypický snímek, ale v rámci filmů z věznice velice slušné drámo, které si na nic nehraje a hlavně nenudí.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Přesně jak se dalo od Vaughna očekávat: stylová, nekorektní, brutální, vtipná a akční jízda, která vzdává hold starým bondovkám a zároveň si z nich náležitě utahuje. Výběr herců je dokonalý, (Firth je zde větší badass než Liam Neeson ve všech dílech Taken dohromady) akční scény famózní (scénu v kostele si na Blu Ray zopakuji několikrát) a celkový drive takřka bez chyby. Nebýt pár mušek a určitých pomalejších scén, měli by jsme tu dokonalou bombu. Takhle "jen" zatím nejlepší film roku 2015.
Animal (2014)
Zase jsem se marně těšil na zábavný monster horor. Laciný horor s ještě lacinějšími efekty, (monstrum vypadá hůře než masky v 30 let starých filmech) nulovým napětím a nejhoršími herci, které se dají sehnat.
The Angriest Man in Brooklyn (2014)
Kvalitou docela smutné rozloučení s Robinem Williamsem. Ani ten cynismus nedokáže pobavit.
Labyrint: Útek (2014)
Podobně jako "Hunger Games", "Divergence" a další podobná díla pro puberťáky, i Labyrint jede v podobně nevýrazném tempu, kde je vše hrozně napínavé, ale vlastně je to ku*evská nuda. Oproti zmíněným filmům se zde v hlavních rolích ani těch zásadnějších nevyskytují dívky, takže další mínus.
Dovolenka za trest (2014)
V rámci novodobé Sandlerovi filmografie, jedno z těch lepších děl, které trpí hlavně na přílišnou délku a předvídatelný děj.
Zostaň so mnou (2014)
Slušná romance, která pár minut po začátku nahodí nečekaný směr, ve kterém pak následuje celý zbytek filmu a nebojí se nečekaně a nepříjemně překvapovat. Dámy si připraví kapesníčky, pánové pevné nervy a zadek, protože je film v poslední třetině nepříjemně zdlouhavý a jednotvárný. Ale na jedno podívání nijak neuškodí.
Hei tai yang 731 (1988)
Kontroverzní a brutální dílo, které je ve výsledku bohužel prázdné a snaží se pouze děsit a znechucovat.