Recenzie (9 987)
Dalva (2022)
Odvážné téma v klasickém artovém zpracování, jedoucím na neutrál, bez jakékoliv režijní inovace.
Počatie (2024)
Film, který možná pohorší církev a věřící ale jako horor, absolutně nefunkční a nudný, diváka udržující pouze slušnou (minimalistickou) technickou stránkou a snaživou Sydney Sweeney, která ale skalním příznivcům nic neukáže. Neposkvrněná nechce být banalitou jako třeba Sestra, ale neznamená, to, že je dobrým filmem.
Upírie sestry (2012)
Po 3 minutách jsem poznal, že nebudu cílovka. Pro 10 leté holky asi fajn.
Radikální metoda (2023)
Po všech směrech povzbuzující a důležitý příběh ale v nezajímavém filmu. Jako článek v novinách mi to dá podstatnější poselství než v dvouhodinovém filmu s takhle amatérským zpracováním.
Přes řeku a do stínu stromů (2022)
Velice pomalé, nikam nespěchající a příběhově nikam negradující příběh traumaty stíhaného, umírajícího vojáka a jeho zamilování v Benátkách. Filmu hodně škodí formát 4:3, díky kterému nevyniknou krásy Benátek a celkově banální historka. Naštěstí je Liev Schreiber dostatečný tahoun a trochu mě mrzí, že už ho nepotkáváme ve větších filmech.
Whitechapel (2009) (seriál)
Britský detektivní standard. Slušná a napínavá britská série, která je skvěle napsaná ale nezajímavě natočená. Hodnoceno dle 1. série.
Marinette (2023)
Standardně vystavené sociální drama z nižších vrstev, na které je naroubována touha dívky vypracovat se ve fotbale. Do toho se řeší klasické problémy jako alkoholický otec a homosexualita, tak aby to splňovalo dnešní standardy. Po všech směrech ničím zajímavé a líně natočené.
Spojka (2023) (seriál)
Klasický špionážní seriál, tentokrát trochu líznutý romantikou. Zbytečně utahané a překombinované, se spoustou postav. Naštěstí má seriál dva velké tahouny, které celkovou podobu, trochu vytahují. 50%
LaRoy, Texas (2023)
Má to Coenovský wibe ale humor úplně nefunguje a není to tak chytré, ani dobře natočené. Přesto nečekaně fajn a na debut velice slušné.
Watchmen (2019) (seriál)
Mám Snyderovo zpracování kultovního komiksu rád, ale seriáloví Watchmeni jsou úplně jiní a vůbec mi to nesedlo. Nudné s tunou vaty a nezajímavými hrdiny.