Recenzie (9 953)
Ostrov monster (2019) (TV film)
Eric Roberts je asi jediný herec, který už dvě dekády dokáže natočil více než dvě desítky filmů ročně. Bohužel obdobné kvality jako Ostrov monster, který se dá hodnotit na základě libovolného obrázku a vždy bude hodnocení totožné.
Postava k podpírání (1963)
Půjčovna koček je hodně zajímavý podnikatelský záměr. Celkově zábavná absurdita.
Moebius (1996)
Sci-fi indiečko s velice nosným nápadem ale mizerným až ošklivým zpracováním, které neospravedlní ani fakt, že to bylo natočeno za pár korun.
Rapa Nui - střed světa (1994)
Mezi spoluprací s Kevinem Costnerem, si Kevin Reynolds střihl Rapa Nui - střed světa, který se snaží působit epicky ale je táhlou a nezajímavou nudou na hezkém ostrově.
Pán mravcov (2022)
Smrtelně vážné, bez emocí a ukrutně nudné.
To som ja, Margaret! (2023)
Celkově příjemný retro pohled na dospívání jedné obyčejné dívky a strastech s tím spojené. Bohužel na dané téma existují tisíce filmů a mnoho z nich je zajímavější i vtipnější než Margaret.
Electra (2023)
Po formální stránce vskutku famózní a skvěle vypadající počin, který na míle překonává většinu české produkce. Jen závěr nebyl tak intenzivní, jak jsem očekával.
Challenger (2013) (TV film)
TV rekonstrukce největší katastrofy v dějinách NASA, které je zajímavé na informace ale po filmové stránce není nijak výjimečná. Naštěstí nechybí velice dobré obsazení, které to celé táhne.
Šťastne až naveky (2022)
Proti gustu ... ale nebylo mi při sledování řady citově rozbitých lidí, dobře po těle.
The Pack (1977)
Méně známý horor, kde jsem fandil útočícím psům než bránícím se lidem. Jako film ale slabší.