Posledné recenzie (9 975)
Saw X (2023)
Přiznávám, že strukturu příběhu této hororové série jsem absolutně zapomněl už někde u 3 dílu a mnoho let od posledního Saw tomu také moc nepomohlo, tak jsem se na nejnovější, desátý díl, díval jako na další, krvavý horor. V rámci krve a brutality, má Saw X co nabídnout ale ve chvíli, kdy si někdo sám řeže nohu nebo se vrtá v mozku, tak už mi předimenzovaná nerealističnost vadí, zvlášť když si divák brzy uvědomí, že to stejně nemá pro záchranu postav význam. Pro hardcore nadšence této série to asi bude jeden z těch lepších kousků, ale na mě to už bylo moc a moji pozornost film ztratil už v první třetině a nezachrání to ani očekávaný megazvrat na konci.
Anaconda (2024)
Čínská verze dnes již zapomenutého hororu s Jennifer Lopez, která je po všech směrech horší. Více se zaměřuje na debilní a nezajímavé postavy, je zde spousta naprosto zbytečných a do filmu se nehodících scén a naprosto příšerné CGI, které vypadá hůře než ve skoro 30 let staré americké verzi. V rámci hororů s přerostlými hady, snesitelnější kousek, ale je to jako si vybírat jestli je horší spálenina, nebo zlomenina. 30%
Hluchý Smith a Johnny Ears (1973)
Drsnější a špinavější western, který více připomíná Peckinpaha, než klasické spagetti westerny. V rámci žánru, výrazně slabší kousek.