Recenzie (80)
Patológia (2008)
Taková úchylárnička, no ;).
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Awesome.
Komediograf (2003) (seriál)
Já si dám pivo stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň, stupeň! Dokonalé ;).
Červený drak (2002)
Chybělo tak málo, aby byl zážitek opravdu mrazivý... Ale chybělo.
Eurotrip (2004)
Bomba. Vůbec to nebylo tak hloupé, jak jsem očekával, naopak. A ještě k tomu tady uplakané nářky Slováků, to je super ;).
Brazil (1985)
Prvních deset minut jsem netušil, co se děje - a bavilo mě to. Pak mě to bavit přestalo, což filmu vydrželo až do konce. O čem to mělo být? Kde je ta genialita? Co je tak geniálního? Jaká věc mi uniká?
Muž s kinoaparátom (1929)
Film by byl na 4*, ale hudební podkres The Cinematic Orchestra z toho udělal nádheru...
Životy tých druhých (2006)
Dlouho jsem hledal německý film, který bych se nestyděl hodnotit. Vynikající!
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Na začátek bych měl uvést, že jsem viděl jen první úsek seriálu - při reklamě jsem dojedl polévku a opustil své místo před televizorem. Zvládnu, když dialogy napíše cvičená opice - pro českou televizní tvorbu je to celkem standardní procedura a zoologické zahrady tedy dostávají alespoň nějakou slušnou částku, ovšem zde jsem byl přítomen ještě něčemu ohavnějšímu. Režisér zjevně během pár vět vyřkne, co se ve scéně má dít a chudáci herci si musí celý dialog vymyslet na první pokus, jinak se jim krátí plat. Alespoň tak to působí. Musím pochválit Martina Stropnického: roli člověka, který má vypadat, že ho hraje člověk, co neumí hrát, zvládl dokonale. Na celém seriálu (respektive prvních deseti minutách, ale vzhledem ke zkušenostem se zlatými českými televizními ručičkami neočekávám náhlou změnu po osmé reklamě) je patrná inspirace americkou CSI. Profesionální parodie, která je myšlena vážně: to je, prosím, špatný postup. Ale dalo se to očekávat, n@va je n@va.
Detektiv Martin Tomsa (1994) (seriál)
Vašut jako takové vychladlé levé varle Jacka Bauera. Jinak je to hrůzné.