Recenzie (82)
Traja cudzinci (2008)
Těžko tohle srovnávat s Funny games. Tohle bylo o něco slabší.
Záhada Blairwitch inak (2000) (TV film)
Chci 85 minut mého života zpět!!!
Hviezdna pechota 2 (2004)
Z trilogie Starship troopers naprosto nejhorší a zbytečný díl.
Prekliatie hrobky kráľa Tutanchamóna (2006) (TV film)
Tenhle film byl slabý a dlouhý, ale do odpadu nepatří. Něco to do sebe mělo, něco jako malou jiskru dobré akce. 2/5
Muži v čiernom 2 (2002)
No....co bych k tomu řekl. Já vážně nevím snad jen. Velice průměrné a výrazně horší, než první díl.
Muži v čiernom (1997)
Smith a Jones. Ti se hledali až se našli. Naprosto senzační předělávka komiksu s takovým dobrým vtipem. A navíc, jak Smith hraje tvrďáka před tří metrovým švábem, to si nesmím nechat ujít.
Zachraňte Jimmyho (2006)
No dobře, přiznávám, byla to blbost všech rozměrů. Ale tahle blbost mě upoutala a vůbec nevím proč, ale musím dát 5/5.
Mladí muži za pultem (1994)
Tenhle Kevinův debut se velmi povedl. Naprosto nic víc nemůžu říct. Fakt senzační.
Pán a pani Smithovci (2005)
Boží....Brangelina ukázala, jaká jsou pravá rodina. Ne vážně hodně dobré obsazení, dobrá akce a celkem dobrého vtipu.
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Asi nejsem jediný, pro koho to byla královská nuda. Naprosto to odsrali a odvysílali film, ničím zábavný, ani napínavý. Když udělají hrdinu, musí se jednou dostat do nebezpečí. Do kterého se ovšem Conan nedostal. 1/5