Recenzie (5 321)
Třídič č. 40 (2009)
Nezmyselne zbytočný film. Totálne dno. ODPAD!
Sezóna zabíjania (2013)
Solídny thrilerík, kde nikdy neviete, čo sa stane a kto bude mať na vrch. Travolta za zlého a De Niro za ešte horšieho. Pár pekných záberov mučenia, pár nudných drístov ale v konečnom dôsledku pútavý orientačný beh lesom dvoch hercov za zenitom. 3 z 5
Len Boh odpúšťa (2013)
Subjektívne to trvá pol dňa. A aj bez netalentovaného Goslinga to je číre zlo, s ním to ale dosiahlo piaty kruh pekelný. ODPAD!
Stroj na zabíjanie (2008)
Nič pozitívne sa v tom filme nedá nájsť. Bitky boli krátke, dej infantilný a cele to vyznievalo vtipne a bez zmyslu. Plus tie chyby. 1 z 5
Bláznivý Halloween (2012)
Niečo tak zbytočné snáď ani nemohlo vzniknúť. A takého brata by som nepúšťal z izby, nie ešte do ulíc. A je vcelku vtipné, ako Amíci nenápadne podsúvajú svetu myšlienku, že dve mamky sú úplne v pohode. 1 z 5
Agenti na odstrel (2013)
Taký dobrý námet a tak dojebaný film. Obaja hlavní predstavitelia sa správajú nelogicky, chýbajú súvislosti, niečo úderné. Aspoň že to rýchlo ubehlo. 1 z 5
Smrtící lék (2014)
Tak neviem teraz, existuje liek na rakovinu alebo nie? Lacný thriler natočený v jednom mrtvom štúdiu so zlým obsadeným a ešte horšími výkonmi. A správanie postáv v ňom nedávalo zmysel. 1 z 5
Muž, ktorý sa smeje (2012)
Pekný film natáčaný v českých štúdiách. Príbeh zmrzačanej siroty, niečo ako predchodca Jokera, jeho život, lásky, vzostup a vďaka komorníkovým intrigám aj hlboký pád. Všetko v peknom vizuále a rozumnou minutážou. 2 z 5
Thompsonovi: Hlad po krvi (2012)
Oceňujem cicky. Ani som nečakal, že ich tam bude toľko. A taktiež oceňuj, že to tvorcovia zbytočne nenaťahovali. Vtesnali do minutáže všetko podstatné, cicky, bitky, lietajúce vnútornosti a zápletku s vyvrcholením. 1 z 5
Já jsem… (2010)
Absolútne netuším, o čom ten film bol. A myslím, že to netuší ani režisér samotný. Asi to malo nejakú myšlienku a posolstv, ale bolo to obalené pod takou vrstvou hnoja, že som sa k tomu neprebojoval. ODPAD!