Recenzie (5 223)
Thompsonovi: Hlad po krvi (2012)
Oceňujem cicky. Ani som nečakal, že ich tam bude toľko. A taktiež oceňuj, že to tvorcovia zbytočne nenaťahovali. Vtesnali do minutáže všetko podstatné, cicky, bitky, lietajúce vnútornosti a zápletku s vyvrcholením. 1 z 5
Já jsem… (2010)
Absolútne netuším, o čom ten film bol. A myslím, že to netuší ani režisér samotný. Asi to malo nejakú myšlienku a posolstv, ale bolo to obalené pod takou vrstvou hnoja, že som sa k tomu neprebojoval. ODPAD!
Rodinné zájmy (2011)
Aspoň že tie francúzske krimi sú ako tak pozeratelné. A nie úplne ndné a vypatlané. 2 z 5
Phil Spector (2013) (TV film)
Nedá sa s určitosťou povedať, či je to nudné alebo pútavé. Prípad zo začiatku jasný postupne, hlavne vďaka skvelej práci advokátov, naberá nejasné črty a jemne sa zamotáva. Výkony hlavných predstaviteľov skvelé, chýbal tomu ale údernejší záver. Taká komorná užvanená dráma zo súdnej siene. 3 z 5
Snajpr (2012)
Film vyžaduje plnú pozornosť na pochopenie všetkých tých vzťahov a scén odohrávajúcich sa v tieňoch a nociach. Inak solídne krimi s fajn zápletkou a prekvapivým koncom. 3 z 5
Prenasledovaní v divočine (2013)
Príbeh? Dobrý! Obsadenie? Dobré! Ubiehalo to? Ano! Obsahovalo to nepochopitelné situácie, na ktoré sme u kanadských filmoch zvyknutý? Ano! Tak potom kde je problem? Že je to len ďalšie akčné B-čko, orientačný beh lesom, neobmedzené množstvo nábojov a dobro porážajúce zlo. Ale čakal snáď niekto niečo iné? 2 z 5
Výkupné (2011)
Komorná dráma medzi pár postavami a jedným dokonalým plánom. 3 z 5
Traveler: Vianočná pomsta (2010)
Ja ti neviem kámo, ale celý čas som čakal, že to prenesú z tej duchárskej roviny do reálu a všetko to pekne vysvetlia tak. 1 z 5
Vetřelec: Nebeská bitva (2017)
Toto snad ani nemohlo byť horšie. ODPAD!
Garda (2015)
Trochu odfláknutý dokument čo sa po nejakej vizuálnej stránke týka. Pôsobí tak temno a na vážno. 5 z 5