Posledné recenzie (16)
Neuveriteľná cesta (1993)
Tento film som zbožňoval ako malý, zbožňujem ho aj teraz a budem ho zbožňovať vždy 😊 Top film aký sa už len tak ľahko nenatočí
Spartakus (2010) (seriál)
1.séria - Krv a piesok = 95% ... 2.séria -Pomsta (Vengeance) = 100%.... Ani v 1 sérí som nenašiel diel ktorý by ma svojim prýbehom nudil . každím dielom sa dej viac a viac zamotával. Spartacus v 1. sérií (Andy Whitfield) - RIP bol velmi dobrý herec , ale ani Liam McIntyre(Spartacus v 2.sérí) nebol vobec zlý , myslým že sa na tú rolu velmi hodil tak ako aj Andy Whitfield.
Digimon (1999) (seriál)
Narozdiel od pokémona , pokémon má aspoň nejaké časti pozeraťelné , ale toto je odpad každá jedna časť !!