Recenzie (2 812)
Blbý a blbší sú späť (2014)
Když je člověk správně naladěn, tak je to náklad jako jednička, ale nesmí se na to koukat víckrát, každým dalším zkouknutím ta prdel podstatně klesá
Kingsman: Tajná služba (2014)
Můj zaudiovizualizovanej orgasmus, ať se vám to líbí nebo ne.
Stranger Things - Season 1 (2016) (séria)
Perfektní, ten feel 80tek je úžasnej a hned na první dobrou mě to chytlo a nepustilio. Navíc casting na nerdy pokládá další kamínek do mozaiky úspěchu série, jelikož obvykle mívám zásadní problém s dětma na plátně, jelikož jsou otravný, přehrávaj a jsou nesympatický, většinou asi nějaký protekční parchanti, tady jsem celý tý enklávě fandil od první do poslední minuty a jako plus jsem si je oblíbil natolik, že jsem se na ně těšil do dalších sérií.
Rambo: Posledná krv (2019)
Dávám Slyovi 3 hvězdy jako motivaci na příště, protože za tohle by spíš zasloužil tři facky než tři hvězdy. Jak se jedná o béčko, krvavý masakry, brokarny, sekery a Slye, kterej je posledním mohykán, co mě umí vrátit do akčních 90tek, tak jihnu a jestli je jednoduchej scénář je mi v tu chvíli total buřt, protože se chci kurva bavit, ale sorry tohle bylo i na mě moc. Postupně jsem z nadšení z masakrování mexikejch šašků přecházel na priblblej úsměv, až jsme ke konci kysele šklebil jak kretén, jak mi bylo i za Slye trapně. Mrzí mě to o to víc, když si vezmu jak jednoduše se to dalo natočit, abych z toho měl roky mokrý sny jako z Rambo 4, kdyby se od půlky nezačaly vymýšlet překombinovaný bejkárny a nechalo se to jako béčko s jednoduchým přímočarým dějem.
Joker (2019)
Joker origin story zasazený do temný depresivní reality jak jen to nejvíc šlo a musím říct, že mi tohle atmosférický psycho v podání geniálního a šílenýho Phoenixe (ten musel sypat antidepresiva ke snídani, obědu i večeři) fakt sedlo. Je mi celkem buřt, že to není tolik komiksový, ty vidím poslední roky furt ve stejný formě, naopak jsem rád, že je tu pokus zase o něco novýho a těším se, že to postoupí dál a uvidíme v tomhle depresivním hábitu další vzestup Jokera.
Černobyl (2019) (seriál)
Neexistuje moc seriálů, který by ve mě zanechaly po dokoukaní pocit, že jsem viděl něco výjimečnýho a unikátního. S první sérii True detective nejlepší mini série vůbec.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Jeden z největších nákladů v historii lidstva.
Zaklínač (2019) (seriál)
Pařil jsem kdysi chvilku jedničku, takže si přijdu poměrně fundovanej k hodnocení. Dle mě je to prostě dobrý, některý pasáže dokonce skvělý a celkovej zážitek mi nezkazily ani triky, který možná nejsou žádná pecka, ale nějak zásadně nerušej a ani to, že jsem pár dílů nevěděl která bije (možná jsem tu jedničku měl pařit dýl). Navíc se mi líbila hudba.
Zamenení (2011)
Velice ztuha ty tři a to jedině díky Olivii Wilde, která je fakt úplně neskutečná kočka a při každým jejím úsměvu taju a nebýt línej jako prase, tak už mám nějakou její pěknou fotečku mezi oblíbenýma herečkama, ostatní v tomhle filmu moc nestojí za řeč, výměna těl dvou naprosto rozdílných charakterů tu už byla mnohokrát a hlavně lepší a zábavnější formou.
Moja krásna učiteľka (2011)
Hanks se nějak zvlášť nevytáh,ale zároveň to není ani žádnej propadák. Já to hlavně nebral jako nějakou hvězdnou komedii, jen jsem se chtěl pobavit u prostýho příběhu a to to splnilo. Hanks je prostě stále smypaťák a navozuje svojí přítomností takovou nenucenou pohodovou atmosféru, i když mu příběh naházel pod nohy pár klacků.