Recenzie (435)
Na odstrel (2009)
Film nabitý hereckými esy s atraktivním prostředím americké politiky a novinařiny...
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Od třetí série je to neskutečná bída... Ale díly jako Krnda a Chobotnice Jardy Jágra jsou perfektní...
Kruh (2002)
Pro zkušené hororáky to byla asi hodně slabá káva, ale mně to tedy stačilo víc než dost... :-D
Mimoni (2015)
Ve druhém Despicable Me mi trochu vadilo, že přibylo šťastné rodinky na úkor humoru a proto jsem nápad tvůrců přijít pouze s Miniony vřele přivítal... Evoluce minionů je výborná, jednotliví padouši v průběhu času ještě lepší - to ostatně zná většina z trailerů... Celkově jsou scénky z traileru na výjimky tím nejlepším, co ve filmu uvidíte... Jakmile dojde trailerový materiál, film chvílemi přešlapuje na místě a stejně jako většina animáků bojuje s velkolepým finále, které ale poměrně důstojně zvládne... Film si mimo jiné skvěle utahuje z různých národů (musím hlavně vypíchnout přistání na Měsíci), což sice ocení spíše starší diváci, ale i díky tomu jsou Minions opravdu filmem pro celou rodinu... Zpracování Londýna je na jedničku, soundtrack je dokonalý... Celkově po první projekci dávám zatím čtyři velké žluté banány, ale nevylučuji, že s dalším zhlédnutím třeba v originálním zněním zvednu hodnocení na pět... Do plného hodnocení filmu zase tolik nechybělo... A neodcházejte dokud neskončí celé závěrečné titulky!
Základný inštinkt (1992)
Tyhle “vertigovské“ filmy mám vážně rád...
Top Gear (1978) (relácia)
Pořad o automobilech i pro lidi, které nechávají auta naprosto chladnými...
3:10 vlak do Yumy (2007)
Nemůžu si pomoct, ale za to obrovský množství nelogickejch věcí dát víc prostě nemůžu...
Horšie ako smrť (2007)
Tak nějak nechápu, že tolika známým tvářím stačila zápletka kolem jiných prášků k tomu, aby kývly na tuhle "komedii"... Dean Craig má zkrátka asi úplně jiný smysl pro humor než já - a podle zdejšího hodnocení i většina uživatelů ČSFD...
Příběhy z oceánů (2010) (seriál)
Spousta času je věnována dění nad vodou, tedy opravování zničené kamery, přesunům na místa a přichytávání vysílaček... A to mě fakt nebere...
Máte slovo (2008) (relácia)
Pomineme-li zmatek, ve kterém diskuze většinou probíhá a absolutní neschopnost moderátorky, která se v některých probíraných tématech vůbec neorientuje, je to fajn pořad... :D