Recenzie (164)
12 rokov otrokom (2013)
člověk může být šťastný v jaké době žije a nemusí být svědkem takových událostí jako je otroctví!
Preteky s časom (2013)
zajímalo by mě jakou to mělo spotřebu ve město
Žena v klietke (2013)
Severské země ukazují že na thrillery jsou jedničky!
Jednou ranou (2013)
Občas takové nenápadné nízkorozpočtové filmy dokážou překvapit svou atmosférou, ale tohle bohužel nepatři mezi ne.
Thor: Temný svet (2013)
hrozny 3d, ale Thor byl uzasny!
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
recyklace prvního dílu proběhla úspěšně.
Klub poslednej nádeje (2013)
Film je to bezesporu skvělý a je úchvatný co je herec ochoten pro roli udělat jako Matthew či Jared, ale stejně mam pocit ze tento film je nadhodnocen i kdyz je podle pravdiveho příběhu. Jen protože Matthew ma první opravdovou roli tak je myslím zbytečně ho hned nominovat na Oscara. Každy dokáže nahodit nebo dat dolu nějaká ta kila...
Vlk z Wall Street (2013)
Dechberouci ukazka toho jak snadno vydelat velke prachy a jak to dopada kdyz mate neomezene finan. zdroje! Naprosto uzasny herecky vykon bozskeho Lea s Jonahem!! Ti dva si zaslouzi oscar.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Jestli si přesně tímhle kapitán prošel tak palec nahoru, že tohle zvládl a vrátil se zpět na moře! Ale bezkonkurenčně si tohle zaslouží zlatou sošku ať už za nejlepší film nebo hlavní roli v podání dokonalého Toma Hankse!!!
Ja, zloduch 2 (2013)
Uuuzasna pohadka obzvlaste v 3D je to dokonale! Takhle jsem se dlouho nepobavil a mimonove jsou fakt rozkosni:D