Posledné recenzie (109)
우리 결혼했어요 (2008) (relácia)
První řada tohohle dílka byla jednoznačně nejlepší. Chybíš mi Lettuce couple...
Zkažená mládež (2007)
Kdo by do Estonska řek, že umí točit takovéhle kousky. Dlouho mě totiž žádný film tak nezasáhl jako právě The class. Mám pocit, že za to může i srovnatelné prostředí estonských škol s těmi našimi. Všeobecná bída je s našimi poměry více rovnatelná než nablýskané americké střední. Herci jsou perfektní hlavně Vallo Kirs, jako Kaspar mě dostal do kolen. Kaspar je totiž postava, které rozumíte a vlastně i chápete její činy, i když víte, že jsou špatné. A já si při sledování sympatie nemohla odepřít. Co je v té chvíli vlastně špatné ? Kolik musí člověk vytrpět než se začne okolí zajímat? Všechny tyhle otázky se mi najednou rojily v hlavě. Film mě totiž nezasáhl ani tak brutálními scénami, jako svým poselstvím. Jelikož i prostý akt pomoci musí být přeci po zásluze potrestán.
Hana zakari no kimitači e: Ikemen paradise (2007) (seriál)
Japonsko je země mnoha podivností a tento seriál je jednou z nich. Všechny děcka z Osacké střední jsou absolutně šílené a zralé na psychiatra. I když se musím přiznat, že mě ta jejich pošahanost docela bavila. Ne já si to ujeté chování doslova zamilovala.Hlavně, když skoro každý den něco slavili. Krotila se tím pádem jen hlavní trojice, která je mimochodem velice dobře poskládaná. Mizuki mají rádi všichni, u Sana nevíte, kde se opět dramaticky zjeví a nejlepší ze všech byl Nakatsu, který mě bavil od začátku do konce. Především ta jeho znaková řeč byla k pokukání. Takže pokud není na někoho té pošahanosti až příliž užije si zábavy dosyta. Já si užila a nelituju.