Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Aj napriek tomu, ze som videl uz vsetky diely, je to serial, ktory sa da pozriet stale. Vojna je vlastne smutna a serial? Ten je vlastne o tom.
MacGyver (1985)
Nikdy som neskusal ziadny z jeho vymyslenych veci, ale vzdy som mal pocit, ze to bola pravda. Ako dokazal vymysliet nieco z nicoho, proste Mac Gyver je proste symbol a je symbolom aj pre tych, co tento serial nemaju radi.
Mestečko South Park (1997)
South park bol vzdy pre mna dobry. Jednoduche kresby, s dobrym dejom robiacim si srandu so skutocnosti.
No, počkaj! (1969)
Mozno sa to nezda, ale v tomto seriali je aj vynikajuca hudba, napr. od Vysockeho, alebo taky Popcorn.
Bol raz jeden život (1987)
Rozpravka, ktora by mala byt povinna pre kazdeho skolaka.