Obľúbení režiséri (10)
Napr. Samotari, Knoflikari, Karamazovi, alebo Rok Ďábla.
a hudobne Goran Bregovic, ktoreho preslavil prave tento reziser.
Akira Kurosawa
Najlepšie filmy:
Sedem samurajov (1954)
Ti, kteří budují zítřek (1946)
Nebo a peklo (1963)
Nevidel som veľa jeho filmov, ale v pamäti mi jednoznačne ostávaju jeho "ročné obdobia"
Steven Spielberg
Najlepšie filmy:
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Roberto Benigni
Najlepšie filmy:
Život je krásny (1997)
Non ci resta che piangere (1984)
Monštrum (1994)
Podľa mňa je to najťažší režisér a jeho Mazaciu hlavu som nikdy nepochopil.
Som zvedavý čo nám ešte okrem Bobra, Tatier a Rysov prinesie.
Filmy sú dobré, ale hnevá ma najmä to, že porušuje to, čo by nemal a možno práve tým ničí práve to panenstvo, ktoré sa snaží nafilmovať.
David Fincher
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilácia)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudobný videoklip)