Recenzie (68)
Stolen Fish (2020)
Veľmi ma prekvapilo tvar tejto krajiny, teda Gambie a že vlastne tento štát má len jedného suseda. A svinstvách, ktoré sa riešia pri rybolove som vedel už dávnejšie. Odporúčam vidieť.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Svojho casu to muselo byt super. Ale priznam sa, nie som az taky fanusik Pink floydu. Ale uz o nom teda viem daleko viac. :)
Žijem Dunajom (2017) (TV film)
Tak film bol naozaj na veľmi, veľmi vysokej, profesionálnej úrovni. Sa mi páčilo to spojenie fascinujúcej prírody aj s tým negatívom. Fakt paráda :)
Kráľ nebies – Orol skalný (2014) (TV film)
Nádherné zábery. Aj názvoslovie vcelku fajn, iba kuvičok podľa mňa nie je kuvik. Páčil sa mi záber kuvička s kôrovníkom ale aj jeden preleto orla. :)
Skutočné "Angry birds" (2015) (TV film)
Konečne dobrý preklad. Každopádne odporúčam aj ohľadom na kvalitné zábery.
Zem ohňa (2016) (TV film)
Environmentálne téma - paráda a teraz aj aktuálna s ohľadom na skládku v Bratislave.
Pralesy Európy (2011) (seriál)
Videl som časť o Bavorskom lese, ktorý je inak super, bol som tam a mal som sa možnosť rozprávať aj priamo s riaditeľom národného parku. Bolo to super. Celé je to super, ale podľa mňa kamera by bolo, aby bola lepšia :)
Spomienková slávnosť k 25. výročiu Nežnej revolúcie (2014) (relácia)
Az na tu Koscovu to bolo super - a perfektne zvolili moderatorov :)
Divoké Pyreneje (2010) (TV film)
Pyreneje, chcem este niekedy urcite navstivit :) Kazdopadne by ma zaujimalo, kto robil preklad do Slovenciny :( podla vsetkeho to prekladali z Cestiny. Totiz skocer vodny, je po Slovensky vodnar potocny a ano v cestine to je skorec vodni. :) Alebo pouzili google translator ?
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Ak by to bola komedia, asi by som hodil omnoho viac hviezdiciek. Bolo to naozaj az vtipne :)