Recenzie (119)
Oppenheimer (2023)
Nevím, nevím..... Skvělé momenty to má...... Ale........ Vlastně mě to patřičně nestrhlo, neohromilo.... Ten extrémní finanční úspěch moc nechápu a Nolan má prostě mnohem lepší a zábavnější filmy
Sly (2023)
Vždycky jsem ho měl radši, než třeba Arnolda.... Sly je prostě sympaťák, lepší herec a celkově mnohem lepší a přínosnější filmový tvůrce a chytřejší člověk, navíc líp vypadá. Sly je pro mě opravdová Akční legenda navždy...... Hezkej, dojemnej dokument, kterej nepřináší nic moc novýho, ale místy mě opravdu dojal
Arizonský sen (1993)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.... Ten Srbský temperament, rozjuchanost a zároveň citlivost je tady znát, Kusturica to předal s vášní... Pokud nejsi úplný Blb, skryté poselství ve filmu pochopíš a uvidíš ..... A dá ti to do života mnoho..... Vincent Gallo fantastický, Johnny Depp Legenda
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Čistý Guilty Pleasure, ohromná zábava, dobrá atmosféra a vynikající efekty...... Víc není třeba, když chci vypnout...... Lepší než jednička, která se mi taky sakra líbila...... Ale tohle je Plná palba a Statham velký sympaťák
Elementy (2023)
Nevím, kdy jsem si naposledy pobrečel u pohádky..... Pixar je zpátky v Plný síle se svými silnými příběhy a přenádhernou, úchvatnou animací z jiného světa.... tohle bylo hrozně silný.... dojemný..... Thomas Newman génius
Smrť na Níle (2022)
Častokrát Okatým GreenScreenem protkaná fascinující, zábavná báchorka s úžasnou kamerou a zábavným podáním, kdy nemáte šanci se nudit. Atmosféra tady je, i přesto, že se Kenneth nechal unést hlavně technickou stránkou a moderními výdobytky. Agatha Christie by se asi sem tam obracela v hrobě, ale i tak: Jde vidět, že Branagh je prostě zkušený a kvalitní režisér s divadelním cítěním, což se často projevuje i tady, pod vším tím krásným nánosem Digitálního pozlátka. Nejlepší byl Armie Hammer: říkejte si, co chcete o něm, ale herec je to prostě skvělej a dobře vypadá
Běžná selhání (2022)
Začínám si myslet, že u nás opravdu mohou pravidělně vznikat skvělé žánrovky plné tajemné atmosféry, která zcela pohltí.....
Bod obnovy (2023)
Nová naděje českého filmu a nová krev Robert Hloz se vynořil odnikud a roztříštil zatuchlou představu toho, že v naší zemi Nemůže vzniknout velkolepá akční Sci-fi s trikovými záběry a perfektní Cyberpunk-Noir Atmosférou.... Ale kdeže: Může S rozpočtem nějakých 55 milionů Korun Českých! Se tady konají dechberoucí kamerové nálety na digitální budovy a města, hologramy, diskotékové scény jako z matrixu ( S hlubším poselstvím i vizuálem) a ještě zbylo dost prostoru pro všelijaké futuristické vymoženosti, displeje, automobily a vychytávky. Celkově dá snímek vzpomenout na Opuletní kolegy jako jsou Blade Runner, Minority report a nebo Vyměřený čas, ale jde si svou cestou a má vlastní tvář s výraznou osobní tvůrčí stopou. Hned první záběr s burácející velkolepou hudbou upozorní, že tady se pojede jiná liga, než je v našich končinách zvykem a kvalitu si to udrží až do konce. Samozřejmě: Pořád se to musí brát tak, že " Na naše poměry", to dá rozum, ale i tak- Klobouk dolů Viděno v kině 3-krát
Nájomník (1976)
Moje posedlost Polanskim, temnotou, Francií 60.-90. let, francouzskými byty, které mají nezaměnitelnou atmosféru, deštěm a všudypřítomnou Paranoiou se s mým věkem jen stupňuje a myslím, že zatím nedosáhl ani z poloviny svého vrcholu..... Třeba ještě jednou něco dokážu..... :-) ////////// Výborný film, Polanski je prostě i dobrý herec
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Snyder na samotném vrcholu své kariéry..... Promítl sem své veškeré zkušenosti ze svých předchozích děl.... Vidíte tady rukopis a styl Watchmenů, 300 i úsvitu mrtvých...... META-KOMIKSOVKA, která se zabývá, kromě neuvěřitelné Akce taky složitými tématy lidského bytí a tíživé existence a rozvádí je na ploše 4 hodin do hlubokých myšlenek a emočních gradací jednotlivých vrstev všech příběhů.... Tohle je splněný sen všech milovníků filmu a komiksů, který se skutečně zhmotnil a Snyder tady mohl popustit uzdu své bezbřehé a neomezené fantazii a svému Egu, které má poprávu, protože to je filmař, který se stal Vizionářem a dědicem řemesla ve šlépějích po Legendách, jakými jsou treba Spielberg, Zemeckis a nebo Lucas. Pro mě osobně mnohem lepší a důležitější vyvrcholení jedné ságy, než poslední díl Avengers..... DC má prostě ty filmy i hrdiny charakterově mnohem, mnohem zajímavější a lepší... I vizuálně