Recenzie (283)
Raya a posledný drak (2021)
Naprosto bozi WOW, nej animak co jsem videl
Brankár (2018)
WOW nadherny pribeh
Zázračný wrestler (2020)
Ja se pobavil
Deadtectives (2018)
Hodne povedeny
Hry s ohňom (2019)
Tak blby az je to docela usmevny
Odříznutí (2018)
Linda naprosto skvela postava
Haunt (2019)
Hodne slusnej masakr
Posledná aristokratka (2019)
Me to hodne pobavilo, Hynek Cermak je jako vzdy skvelej a Pavel Liska jako hypochondr super
Rillington Place (2016) (seriál)
Tim Roth bozi jako vzdy, ale pribeh nic moc. Takovy utahany
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
To je tak blby, az se parkrat zasmejete