Recenzie (37)
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
Škoda, že film nepokračoval v duchu absolútnej neporaziteľnosti z prvého filmu. Takto len slabší vývar.
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Najlepší bojový film, aký som kedy videl a ďalší jebnutý komentár retardovaného verbala.
Kung Fury (2015)
Totálna sračka. Retardovaný verbal tomu dal 5*, tak sa všetky deti musia opičiť.
Scooby-Doo: Záhady, s. r. o. (2010) (seriál)
Nebyť milostných trojuholníkov Fred-Daphne-Pasce a Shaggy-Velma-Scooby (trochu zoofilné, ale čo mám robiť), mohol to byť najlepší seriál do Scoobym. Takto sa ale všetko dobré stratí v tliachaní, pri ktorom mám chuť si hodiť do očí čierne korenie.
J.F.K. (1991)
Občas liezla na nervy tá naivita Costnerovej postavy, no záverečný polhodinový monológ (teória magickej guľky a pod.) všetko dokonale vynahradzuje.
Zúriaci býk (1980)
Keď vo vás dokáže nejaká postava vyvolať také zhnusenie, ako Niro v tomto filme, je jasné, že si zaslúži Oscara.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Keby sa film neuberal cestou "amerického sna", tak by bol na 5*. Bohužiaľ ide priamočiaro až do trápneho šťastného konca a hnusilo by sa mi dať plný počet.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Kto dokáže tomuto filmu porozumieť na prvú projekciu (alebo vôbec) fakt gratulujem.
Osvietenie (1980)
Škoda tých rozdielov medzi knižnou predlohou a týmto filmom. A fakt škoda, že Kubrick nezachoval Jackovu hlášku z knihy - "Poď si pre svoju medicínu!"
Interstellar (2014)
Pôvodne som chcel tento film hodnotiť tak, že začínam na 5* a postupne uberám jednu * za každú scénu s tým odporným dievčiskom, ktoré Nolan (netuším prečo) zo začiatku všade trepal. Čoskoro by som sa ale dostal do záporných hodnôt, ktoré sa blížia k nekonečnu, tak teda dávam hodnotenie a dievčisko doňho nezohľadňujem.