Recenzie (24)
Fired on Mars (2016)
Divné, ne moc vtipné, hrdina je zmetek.
Tomorrow Night (1998)
Nově zpřístupněno široké veřejnosti za 5$. Dostupné na louisck(.)net
Louis C.K.: Můj ty Bože! (2013) (relácia)
Zatím jeho nejslabší stand-up special, stále ale dobrá zábava.
Proboha! (2008)
Bill Maher se často nemůže ubránit dělání si srandy z oněch věřících ovcí, což mi trochu vadilo. Takový Richard Dawkins je mnohem schopnější debatér.
Metalocalypse (2006) (seriál)
Myslím si, že pokud máte k metalu mírný odpor, tak jste při sledování ve výhodě. Metalocalypse si dělá z metalu srandu. Podle mě velmi chytře.
SEALS: S nasadením života (2012)
Očekávám patetický svalnatý štyk spasitelských nacionalistů z mocné Ameriky.
Dokonalý trik (2006)
Jako elektrotechnikovi mi vadí ty fabulace s Teslou, který k tomu samozřejmě vybízí a zjevné technické nesmysly, ale hraní je dobré.
Zúriaci býk (1980)
Hnusné italské testosteronové hovado, zahrané sice úžasně přesvědčivě, ale proto se na to se nedá dívat.
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Konspirační paranoidní americko-patetická nudnost.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
2* za CGI.