Recenzie (1 879)
Krvavé pobrežie (2009)
Nedoporučujem pozerať film unavený, rozospatý, pod vplyvom alkoholu, či popri inej robote, alebo iba jedným okom, lebo nebudete mať prehľad.
Posledná noc v Soho (2021)
Pekná herečka v špatnom filme.
Domácí tým (2022)
Komédia bez humore o "športe", ktorý nikoho nezaujíma.
Zomierajú postojačky (2014) (TV film)
Jednostranný dokument s ktorým v niekoľkých veciach nesúhlasím. Les tu bol pred ľuďmi a jeho zásahoch, ale nie som si istý, či tu bude aj po ľuďoch za naše činy! Príroda nás nepotrebuje!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=10jfQrsR87A&ab_channel=halalislovensko
Na pár krokov (2019)
Jediné, čo ma zaujalo na filme je preklad názvu filmu inač vôbec ma to neoslovilo.
Stratení v Marseille (2020) (TV film)
Čím je film normálnejší a reálnejší, tak má menšie hodnotenie. Fantasmagorie plné nezmyslov majú omnoho lepšie hodnotenia. Ľudia majú radšej šou ako vážnosť a to je fakt.
Nočná šichta (2020)
Dobrý film, ktorý nie je tuctový, ale tak ako ja, aj iní sa zmôžu len na 3* :/
Radosť zo života (2008) (seriál)
Hodnotenie je na základe dielu 21. Vladimír Dzurilla
Kilo Dva Bravo (2014)
Film ponúka toho málo. Veľa zbytočných rečí o ničom a skoro žiadny dej a akcia. Toto bolo hodné akurát na jednu časť bežného 30 minútového seriálu a nie na celý film. Vôbec mi nebolo ani ľúto tých pajácov, lebo scenár vôbec neobsahoval citové, či emočné prepojenie diváka s postavami. Ako som napísal len kopec kvákania o ničom.
4x4: SUV smrti (2019)
Neviem či som videl vôbec nejaký dobrý film z Argentíny, ale tento isto príjemne prekvapil. Film mi ponúkol tému, ktorú som ešte nevidel a zaujala. Trošku na škodu, že posledná tretina filmu sa ubrala trošku zlým smerom, čo pokazilo celkový dojem.