Recenzie (1 879)
V hlubinách pod severním pólem (2010) (TV film)
Až na pár záberov živočíchov žijúcich v extrémnych podmienkach nič moc. Sklamanie 2* - ani neviem čo som očakával. Keď už dokument z expedície z tejto oblasti, tak od P. Barabáša: 118 dní v zajatí ľadu (7.8.2012)............................Po 67 mesiacoch som si to pozrel opäť, ale názor na tento dokument sa nezmenil (1.3.2018).
Není kam utéct (2011)
Aj napriek medzeram v scenári a postrádaniu logiky v určitych fázach film je pozeratelny. Nesia sa počas takmer celej stopáže v napínavej atmosfére. Prekvapila ma účasť Karla Rodena. 3*
Claycat - The Raid (2012)
pre deti ...
Au! (2007) (TV film)
Nie nie nie toto nebol objektívny dokument, až sa to dá vôbec nazvať dokumentom. Ženske rozprávaju jedna cez druhú ako boli týrane, až sa to postupne stáva nepriehladne. Názor údajnych tyranov ani jeden čo i len na pár sekúnd. Kto z vás vie čo sa tam skutočne odohralo? Podla názoru jednej strany to teda neviem posúdiť. Možno opakovaná nevera, neschopnosť nakúpiť, oprať, uvariť, alebo rozhadzovanie peňazí na čačky mačky, a na účty potom neboli peniaze - kto vie? Dobre viem, že sú aj také čo si o to koleduju, lebo si myslia, že si to můžu dovoliť a úmyselne provokujú, a možno prvá facka padla z ruky práve tej čo tam vyplakáva pred kamerou, ale to samozrejme nepovie, a povie tot tak, ako sa jej to hodí. Téma zaujmavá, spracovanie má rezervy, avšak důverihodnosť je na úrovni, ako keď vám povie čosi babka na rínku. 2*
Waynov svet 2 (1993)
Nikdy viac! dvakrát a dosť...Ak mi úroveň mojej inteligencie klesne na takú hodnotu, akú som mal v puberte, tak si to možno ešte raz pozriem.
Waynov svet (1992)
Akože čím som starší tak to viac vnímam ako trápnu kravinu pre puberťákov.
Bad Girls 6 (2011)
Sklamanie nič iné. Obal je opäť pekný, ale film je len ďalšia tuctová trtkačka.
400 let dalekohledu (2009)
Nieje to zlý dokument, ale miestami som sa celkom nudil a som to skôr dopočúval ako dopozeral.
Smyslná (2000)
Celkom pekný herci/herečky si zašukali pred kamerou nič viac. Dej som si nevšimol.
Pat a Mat: Data (2004)
Toto je akože pre deti? Tom a Knut je pekna sračka. Ak toto púšťaju detom tak sa môžeme tešiť na pekne zvrátenu generáciu.