Recenzie (1 879)
Hurikán (2006) (relácia)
Uragán bol zrovnateľný s Twisterom z rádia Twist v TV prevedení, ale Hurikán je len taký slabý odvar, ale ešte sa to dalo do nejakej doby pozerať. Takéto humorné relácie nie sú večné a časom dochádzajú nápady. Bolo to neodvrátitaľne, aby to skončilo, ale 3* sú skôr ešte za tie počiatočné diely.
Zabijaci (1995)
Asi najhorší film so Stallonem, čo som do posial videl. Okrem nezmyslov ešte aj nesympatický Banderas s nesympatickým výkonom.
Príbeh (2018)
Moc ma to nebavilo, alebo ešte skôr to bola nuda. Na tento film behom pár dní zabudnem.
Stoj, lebo mamička vystrelí! (1992)
Rozhodne dobrá komédia 3*
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Videl som hromadu lepších filmov s podobnou, alebo rovnakou tématikou, kde to pôsobilo serióznejšie a logickejšie. 89% je dosť prestrelených, tak ako 37 miesto v top 300 najlepších filmoch a že 44 najobľúbenejší :) to musí byť riadna nostalgia, alebo zlý úsudok. Vizuálne efekty a kostýmy nie sú všetko. Uznávam, že v dobe vzniku to bolo celkom pôsobivé, ale taký Predator s Arnoldom vznikol pár rokov po tomto a nedá sa to porovnať ako hlúpo pôsobia tie vymyslené zvieratá (niektoré). Tie chodiace tanky sú fakt legendárne a boli použité aj v hrách na TV kvôli ktorým aspoň 2*, ináč by to bola iba 1* za tu vizualitu s efektami.
Blb a blbec (1994)
Prvá polovička filmu bola v pohode, ale potom ma to akosi prestávalo baviť. Slabúčke 3*. To bol posledný výkrik tejto slávnej dvojice.
Nepričetná (2018)
Nevedel som o čom film je a z úvodu som mal trošku obavu, či to aj dopozerám. Filmy z blázincov mam celkom rád a tento to aj potvrdil.
Harakiri (1962)
Film je zaujímavý a zavedie nás do historickej japonskej kultúry. Spracovanie je na vysokej úrovni. Ťažko hľadať chyby aj napriek tomu, že film je z roku 1962.
L'Amour de Laure (1996)
Film je z roku 1996, tak je to uvedené v záverečných titulkoch a ma to 82 minút. Názov a režisér sedia.
Cobra (1986)
Slabé 3*. Miestami to bolo mimo realitu a logiku.