Recenzie (212)
21 Jump Street (2012)
Start je trochu uspěchaný, a tak retrospektivní ohlédnutí v průběhu filmu vyzní dost trapně. Tenhle film staví na pravidelné dávce gegů a ty přicházejí! A to mi doprkýnka stačí. Palec nahoru.
Transformers: Zánik (2014)
Kamera skvělá, bitvy super nápadité, ale bylo jich zkrátka moc. Nesmyslná stopáž, příšerný scénář (viz hlášky jako: "teď nejdeme zachránit tvou dceru, ale mou přítelkyni" WTF), který by předčili i tvůrci Ordinace. Herci se sice snaží, ale ani záběry Nicoly Peltz, které dozajista potěší oko každého pedofila tenhle film nezachrání. Divil jsem se, že z kina nikdo neodešel. Super překombinovaný příběh s tisícem záporáků a legend, o kterých padne vždy tak půl slova absolutně zabil Optimův nadhled a udělal z něž pablba rajtujícího na kovovym dinosaurovi. Abych to shrnul - škoda peněz. Mělo to být kratší, jednodušší, hláškovitější. Palec dolu.
Na život a na smrť (2013)
Úžasná kamera a dobré herecké výkony dávají dohromady téměř věrohodný, a na 100% poutavý příběh. Palec hore.
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Pravidelná dávka prdelního humoru od tvůrců medvídka. Palec hore.
Malena (2000)
Jak mě tenhle film chytnul, to ani není možné. Palec nahoru.
Johnny Express (2014)
Dost morbidní :D palec nahoru.
Supervention (2013)
Parádní film! V norštině jsem nerozuměl ani slovo ale třeba tenhle trik by Jesper Tjäder (na youtube sestřihu v čase 3:22) https://www.youtube.com/watch?v=C_dJI1JYN8M&feature=kp je něco neuvěřitelného! Palec nahoru.
Pokojný bojovník (2006)
Unikátní sportovní drama. Ve finále jsem měl jsem husí kůži! Thumb up.
Evolúcia (2001)
Docela hlína. Hlavně, když se měla amputovat noha ;) Palec nahoru.
Noční Show Craiga Fergusona (2005) (relácia)
Absolutně geniální zábava! No nic show je u konce a já můžu jen litovat, že jsem ji neviděl naživo.