Recenzie (212)
Top Gun: Maverick (2022)
Ten první díl je vlastně přepálená náladovka s neexistujícím dějem a groteskními nebo pitomými postavami. Tohle je lepší. O vagon lepší. Jenže taky díky tomu, že každý ten původní film viděl. Palec hore. Mám velkou radost, že ho udělali.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Tohle by dísíčku šlo. Palec nahoru.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Jo, tohle bylo super. Pro fanoušky Spideyho fakt lahůdka. Nahláškovaný a plný hezkých vzpomínek. Palec nahoru.
Chlapské hry (2019)
Tahle komedie měla velkej potenciál, ale je to shit. Palec dolů.
Parchanti (2010)
Zábané, ale na konci jsem moc nevěděl, jestli to chtěli posunout úplně do absurdna jako pán s mačetou, nebo jestli jen nevěděli, jak to skončit. Asi jsem se na to měl ožrat a míň u toho přemýšlet. Pořád ale palec nahoru.
Aretha Franklin: Amazing Grace (2018)
Šlo s tím materiálem naložit líp... V půlce filmu si režie uvědomila, že lidé v kině asi nevydrží dvojnásobnou nálož toho, co se reálně stalo a tak stříhá... Ta dlouhá stopáž tomuhle snímku hrozně bere. Přesto super zajímavé! Palec hore.
Očarování (2019)
Chtěl jsem odejít hled po pěti minutách pohledu na tu řiť... Jediné co za něco stálo byla kamera. Největší sr**** letošních Varů. Palec dolu.
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Mindfuck... Palec hore!
Supervention 2 (2016)
Nebyl jsem z toho tak vyvalenej jako z jedničky, ale taky super. Soundtrack je využitý tak nějak zlehounka a ke sportovcům se člověk může díky poměrně dlouhé stopáži dostat blíž.