Obľúbené seriály (9)
Highlander (1992)
The Saint (1962)
Magnum (1980)
Vraždy v Midsomeri (1997)
M.A.S.H. (1972)
Star Trek (1966)
Plne súhlasím s belldandy. Star Trek je jedna kultúra, jedna civilizácia, začalo to niekde v minulosti v šesdesiatich rokoch a pokial si každá generácia vycvičí svojich fanúšikov tak možno nezanikne. Ja som bol odchovaný v 80´rokoch na tomto pôvodnom seriáli a stále ostáva pre mňa ten naj. A aj napriek tým efektom. Teraz sa mi môj syn smeje, že čo za vykopávka ale stále mu vravím že dôjde čas keď sa mu jeho deti za mňa pomstia(vysmejú). A hovorievam, že "teľa je ešte príliš hlúpučké aby si uvedomilo že aj z neho sa raz stane vôl. :)
Linda (1984)
Spomienka na krásne 80´. Aj napriek tým vraždám, pôsobí tak oddychovo, nedeprimuje. Ako malý som bol zalúbený do Lindi. Na staré lásky sa nezabúda. 5 bodov