Recenzie (1 493)
Generation Kill (2008) (seriál)
Válečný seriál, kde si aktéři brousí spíše své jazýčky než bodáky, ale je to pojatý stylově. Bavil jsem se při každé jízdě Hamveem a jen se zaujetím sledoval, o čem si to dnešní američtí vojáci povídají v boji. V The Pacific, když přišel na řadu díl, kde se jen povídalo (3 a 8) jsem se vážně nudil, tady se to nekonalo. Opravdové akce je zde poskromnu, zvláštní ale je, že mi to nevadilo. Mnohem lepší záležitost než Mariňák.
Lakomec (1980)
Vidět to v originálu je nepopsatelný zážitek. Ale nějak mi to nesedělo. de Funes předvádí dobrý výkon, ale jako by to nebyl on. Je to na mě moc ukecané a vydržet do konce byl celkem zápas. Přesto jsem to zvládl a jsem rád.
Sluha dvoch pánov (1976) (divadelný záznam)
Sledovali jsme to povinně na hodině literatury a dlouho jsem se takhle od srdce nezasmál. Pěkné herecké výkony.
Dracula (2009) (divadelný záznam)
Buď navždy proklet Drákulo! Písničku jsem měl v hlavě ještě týden po představení. Konec bohužel není moc zajímavý a já se už pomalu nudil, ale písně skvělé.
Smrť čaká všade (2008)
Pro mě osobně celkem nuda. Příběh nikam nepostupoval a stále se plácal a převaloval na jednom místě. Aspoň se u každé bomby odehrával zajímavý sled událostí. Postrádal jsem nějaké kouzlo, které by mě přimělo se na snímek podívat co nejdříve znovu. James byl neskutečný magor a občas už mě prudil.
I BBC se utne (2009) (relácia)
Aspoň občas si BBC umí udělat ze sebe srandu. Čeští diváci můžou takové výstupy vidět jen na Silvestra, kdy Nova, Prima vysílají své skeče.
Na stojáka (2004) (relácia)
Nejhorší na tomto pořadu je velmi kolísavá úroveň jednotlivých vystoupení. Najděte si ty nejlepší na youtube a dobře se bavte.
Život Dudesonů (2006) (relácia)
Další partička bláznů, co si rádi přismáhnou kuličky jen aby z vás vymanili nějaký usměv. A to se počítá. Jen tak dál kluci.
Dvojí přežití (2010) (relácia)
Chcete se naučit, jak přežit v divočině? Raději se podívejte na Ultimate Survival!
Ježek (2009)
určitě stokrát lepší než stejnojmenné pivo.