Recenzie (201)
Poltergeist (1982)
Díky seriálu Family Guy a jeho parodii na tento snímek, mě už nemohlo nic překvapit. A docela se to nepovedlo. Je to strašidelné, atmosferické, bohužel ne krvavé(i když v tomto případě to asi je jen dobře), ale i tak je to jeden z nejlepších hororů 80. let. Dávám 4, nevím jestli silnější nebo slabší. Procenta-80-85%.
Légia (2010)
Slabší 4. Legion je docela dobrý horor, nicméně je scénář fakt na prd. Jak zde už říkal J*A*S*M, Scott Charles Stewart by scénáře psát neměl. Ale... natočené je to fakt dobře, prostředí nemá chybu, démoni také ne. Bodlo by zde víc krve, ale co nadělám. 80%.
Lovecká sezóna (2006)
Nebijte mne, ale tomuhle opravdu dám za 5. Jako vždycky mě animák zaujal, je to super vtipné, krásná animace, a osobně vynikající film. 100%.
Brutálny experiment (2008)
Tak tohle mi nesedlo. Ellis je můj oblíbený režisér, zatím mě ničím nezklamal(opravu ničím), jenom tímhle. První půlhodinu se neděje nic(až na náramek Sarah, to bylo dobrý), poté konečně první vražda, aspoň že ne mimo záběr, a pak další vražda, ale všechno stojí za prd. Přikláním se k uživateli Campbell, ten doktor se snad vážně snažil napodobit Kruegera, a souhlasím s uživatelem Hakha, potěší zde jen nahá Sarah, jinak nic.
Vec (1982)
Výborný film s vynikajícíma hercema(Kurt jak jinak), atmosférou(poslední scéna pod sněhem) a jinak prostě suprovej film, nesmrtelný kult. 100%
Phineas a Ferb v paralelním vesmíru (2011) (TV film)
PHINEAS AND FERB 4EVER! 100%.
Pokémon Apokélypse (2010)
Natočej to, musíme věřit!
Paranormal Activity (2007)
Základ Paranormálních jevů. Co dodat? Je to levné. A hooodně strašidelné.
Medveď Yogi (2010)
Já chci oba Méďi domů! 100%.
Strašná haluz (2006)
Lepší než DM, horší než MtS a EM. 80%.