Posledné recenzie (29)
Šógun (2024) (seriál)
Popravde nerozumiem celkom k čomu je táto verzia Shoguna, ktorá je prakticky zhodná s pôvodným seriálom s Chamberlainom. Nie je to natočené zle, ale je to podľa mňa zbytočný počin. Sanada sa role Toronagu zhostil výborne, podobne ako v pôvodnom seriáli Mifune. Podobne je to u role Mariko. Jarvis však Chamberlainovi konkurovať nedokáže. Pre mňa je absolútne v tej úlohe nevýrazný.
Noční obloha (2022) (seriál)
Za mňa super. Pre niekoho nuda, ale za mňa super. Skvele zahrané role starších manželov, ktorí prišli o syna a po jeho smrti objavili zariadenie, ktoré je schopné prenášania na iné miesta. Po celý čas človek čaká vysvetlenie existencie tohto zariadenia a cudzinca, ktorý skrz neho prišiel, ale to je akoby len dejová linka v pozadí, ktorá prerazí do popredia v závere. Záver seriálu otvoril ďalšie otázky. Dúfam, že bude pokračovanie.
Predátor: Korisť (2022)
Neurazilo, ale ani nenadchlo. Pri sledovaní filmu som sa bavil. Taká jednorázová oddychovka. Krásne scény, zaujímavá kamera, dobrá hudba, neopozeraní a dobre vybraní herci. Predátor bol zraniteľný a poraziteľný a to bolo dobre.