Posledné recenzie (24)
Pásky z Nagana (2018)
Neskutečně krásnej dokument, kterým jsem si připomněl nostalgii, hrdost a plno krásných emocí. Díky moc a více takovýchto dokumentů. :- )))
Snehuliak (2017)
Ty to do--bali!!! Knihu jsem četl, vlastně všechny s Harry Holem a nemůžu říct, že by nějaká byla špatná. Nevím, proč začínali až od této, ale vůbec nevystihli atmosféru a bylo to hrozně rozkouskovane, že ten kdo to nezná musí být zmaten. A navíc tam zabili postavu, která je v dalších knihách. Prostě mě nas-ali. Ještě, že jsem nešel do kina. : - (((
Logan: Wolverine (2017)
Konečně jsme dostali drsného Wolvíka!!!!! A kujva jo, těšil jsem se moc a rozhodně nebyl zklamán. Ne, že by bylo málo akce, ale je to spíše hutné drámo a tak je to dobře. Opravdu čestná rozlučka pánů Jackmana a Stewarta s jejich ikonickými rolemi. Proč jen se takovým to stylem netočilo dříve, ještě, že jim to někdo ukázal (slyším - Deadpool). Byla vidět krev a tak to má u těchto filmů být. Malá se s tím taky nemazlila a byla drsnější a vzteklejší než samotnej Logan. Jen jsem zvědav, jak budou v budoucnu pokračovat s filmy k tomuto tématu a kdo jiný bude Wolvíka hrát. Snad se bude pokračovat alespoň v tomto trendu.