Recenzie (75)
Saw 3D (2010)
3 hvězdičky že už tohle ukončily :)
Where the Hell is Matt? (2008)
Video by nebylo tak skvělé jak řekly všichni ostatní,kdyby tam nebyla ta muzika.Bohužel tam je a to je dobře.Dávám Mattovi 5*
Walking Dead (2010) (seriál)
První seriál na Zombie epidemii , který mě chytl . Teda alespoň já vidím první seriál v tomhle tématu . Pilotní díl byl neuvěřitelně skvělý a seriá mě chytl , hned po pár minutách , jenže .. Pár dílu to kolísalo dolů , ale nebylo to zas tak zlé . (první série 5*****) .Druhá série se o něco zlepšíla a též dávám 5 hvězdiček a hlavně za poslední díl této série . Nemohu se dočkat na 3 sérii .. Jůůůů Jasných 5
Modrý blesk (1999)
Logan neboli Martin Lawrence.Skvělý film s pár hláškami,kterým jsem se zasmál.Pár akčních momentů,které stály za to vidět.Kdyby Lawrence nebyl dobrý herec tak bych musel dát o * méně,ale nestalo se ****.
Lovec policajtov (2001)
Pááni..Konečně ten pravý Segal.Film má mouchy,ale který ne?Když k tomu přičtu že Segal je skvělý herec a pár dobrých hlášek,Segala na motorce tak to všechno sedí do hromady.Ještě konečná bitva kde Segal opět vyhrává.Kdyby kdyby ještě Segal natočil nějaký dobrý film..Musíme doufat *****