Recenzie (254)
Pieseň mora (2014)
Jedním slovem kouzelné.
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Tak špatný, že to vypadá na amatérskej snímek.
Duchovia Marsu (2001)
Wtf?? Carpenter?? No to mě poser. Zoufale špatný.
Súdna sieň - Prípady od susedov (2016) (relácia)
Nikdy jsem nepochopil, k čemu jsou podobný pořady dobrý.
Maturita za školou (1973)
Čtyři kvůli poslední povídce.
Zberateľ kostí (1999)
Kdyby se film držel knihy, mohl to být skvělý film. Takhle je to nemastná neslaná slátanina, která po shlédnutí zaslouženě upadne v zapomnění. Škoda.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
Pořad samotnej není žádnej skvost, ale někteří vystupující mě docela baví. Pazderkový Pink, Krausův Rammstein a některý další výkony opravdu zajímavý.
Deadpool (2016)
Kick-Ass je pořád králem, ale tohle bylo docela blízko. Struktura vyprávění nemá chybu.
Láska na karí (2014)
Pohodovej a příjemnej film. Co chtít víc?
Posádka v ohrození (1979)
Čtyři hvězdy z velký nostalgie. :D Už navždy budu mít před očima opravu pláště letadla za letu a omrzliny, které při ní chrabrý bohatýr utrpěl. A to jsem to viděl jako úplně malý dítě.