Recenzie (254)
Gappa (1967)
Jako malej jsem byl v kině u vytržení. :D
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Film je spíš na tři, v ději je spousta nelogičností, herecké výkony taky nic moc, ale za komunistů v kině bych dal i šest. ;-)
Hlava štátu (2003)
Tak na tenhle film jsem zřejmě moc světlej.
Lesný duch (1981)
Než jsem mohl tenhle film poprvé shlédnout, slyšel jsem o něm úplný legendy. Myslím, že jsem ho viděl těsně po revoluci a dodnes si vzpomínám, jak se ve mě mísily pocity děsu a naprostýho nadšení. Jinak než pět nemůžu. ;-)
Prosíme pretočte (2008)
kOCOUR to řekl všechno.
Panna a netvor (1978)
Film viděn v dětském věku, způsobil mi pár bezesných nocí. Se značným odstupem oceňuji atmosféru a vizuální stránku.
Čierny Korzár (1976)
Tři hvězdy z nostalgie, jinak je to spíš na dvě. Souhlas s Limou.
Nekonečný príbeh (1984)
Bylo mi pět, když Wolfgang natočil tuhle nádhernou fantazii. Nevzpomínám si, kolik mi bylo, když jsem film viděl poprvé, ale dobře si pamatuju, že pro mě na hodinu a půl přestal existovat okolní svět a ještě dlouho po skončení Příběhu, jsem ho nedokázal dostat z hlavy a na to se nezapomíná. A mimochodem jsem se zamiloval do královny. :D
Môj nepriateľ (1985)
Tak tohle jsem poprvé viděl na lyžáku v sedmičce s tím legendárním VHS dabingem unuděnýho chlápka. I přes to se mi to tehdá líbilo a nemohl jsem to nějakej čas dostat z hlavy. 4 a půl. ;)
Cesta na jihozápad (1989)
Na tomhle jsem byl v kinokavárně někdy kolem revoluce a byli jsme s kámošem v sále sami. Zvláštní pocit. Jinak film se mi tehdy celkem líbil, zvlášť lokace. Mírně lepší průměr.