Recenzie (873)
Jackass: Gumball Rally (2005) (TV film)
Hezká auta. Ovšem ne jen to...některé kousky stály za to, a nebyli aspoň tak nechutné.
Jackass: Volume 3 (2002)
Klasika prostě.
Jackass: Volume 2 (2002)
Plusy a mínusy.
Jackass: Volume 1 (2002)
Teda něco bylo nechutné až hanba. Nešlo se dívat..ale něco bylo opravdu top.
Tunel (2019)
Doporučil kamarád.
Zoo (2022) (seriál)
Musím. Klidně střílejte do černého.
Válečníci - Cortes (2008) (epizóda)
Silné téma.
Akty X (1993) (seriál)
Protože jsem viděl jen pár dílů, ať už dobrých či horších dám jen 3*. Určitě bych se jinak nebál 4* jako u filmu, který mi stačil.
Star Trek: Do neznáma (2016)
3* dát prostě Star Treku nemůžu. Jinak díl který jsem viděl nejméně. A skvělý Rychlí a zběsilý dílek. Spokojen.
Star Trek (2009)
Neuvěřitelná 5hvězdičková záležitost. SKVOST!