Recenzie (29)
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
Seriál bohužel neudržel laťku...zhlédnuto do 4.série.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Nostalgie, která chytla za srdce.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Šílený nářez od začátku do konce! /CC 2D, 85%/
Neutečieš (2014)
Nádherný soundtrack, skvělé záběry..../CC 2D/
Ghoul (2015)
Nečekal jsem od toho moc a očekávání se splnila. Velice průměrné dílo. Hodně slabá vykradačka Záhady Blair Witch. /16.3, 2D s CZ tit./
Fakjú pán profesor (2013)
Jeden z nejlepších zahraničních filmů ze školního prostředí, kde sprostější výrazy nejsou vlezlé ani trapné. Ve svižném tempu zachvaty smíchu po celou dobu projekce! :) /dab. Ova CS 90%/
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Horší než dvojka, ale ne o moc. Shlédnuto v dopoledním čase s bandou děcek :D
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Lehce nadprůměrná westernová komedie s několika dobrými vtipy. Hodně hlukých míst, ale vcelku koukatelné dílo. Avšak dost pozadu za Méďou. Potěšili malé připomínky starších filmů :) Cin. Ost. 2D TT /60 %/
Na hrane zajtrajška (2014)
Takový film ve stylu na hromnice o den více, ale plný akce a propracovaného děje, který ani chvíli nenudí. Skvěle jsem se bavil.. Viděno Ostrava Cinestar 10.6 /90 %/
Vlk z Wall Street (2013)
Mega nářez! Tak silný film jsem dlouho neviděl... A ty grimasy DiCapria? K nezaplacení! Dík za speciální projekci v Ostravě!