Obľúbené filmy (10)
Americká krása (1999)
Dost těžké se neopakovat. Nádhera. Dokud člověk tento film neuvidí, nepochopí jak je krásný a nepochopí to asi jen tak každý. Jeden z prvních filmů, který mě dost zasáhl. Povedlo se..opravdu povedlo. A samozřejmě nemůžu vynechat úžasný Kevin Spacey
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Jeden z těch filmů, který nemůžete vypnout v půlce. Geniální záležitost od člověka, kterému byla genialita nadělena
Život je krásny (1997)
Nevím proč, dlouho jsem se plánovala na film podívat , ale zdráhala jsem se. Nakonec jsem bez přestávky byla celé 2 hodiny naprosto uhranutá. Nádherný film. I když "není tak krutý" jako jiné. Možná i proto je to pro mně dojímavější a hezčí. Je to hodně koukavé.
Sexmisia (1983)
A kde jsou feministky???? :-)
Niekto to rád horúce (1959)
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Ucho (1970)
Úžasné výkony hlavních představitelů, mrazivá atmosféra a odvážné téma. Budete to rozdýchávat. Miluju to. Doporučuju i knihu.
Pelíšky (1999)
Součást několikaleté vánoční tradice u nás doma.
Kolja (1996)
Nádhera. Na co by jsme měli být více pyšní než na film, za který nám tleskali ti nejlepší světoví umělci ?
V hlave (2015)
Jeden z nejlepších animáků poslední doby a já doufám, že jich bude čím dál víc. Zajímavé postavy a opravdu promyšlená psychologie. Žádné výmysly, takhle to prostě v hlavě funguje