Recenzie (440)
Návrat mistrů (2005)
nádherná vzpomínka na další povedený turnaj.
Bronzové halušky (2011) (TV film)
asi nejhezčí turnaj, co pamatuju, a to i přesto, že nebyl zlatý - hold to byly výkony, které opravdu budí respekt.
Hrdinové pod maskou (2012) (TV film)
kubu kováře mám v brance ráda, ale měli by mu zakázat mluvit.. sebevědomí má vyšší než WTC.
Tým na hraně (2010) (TV film)
tak určitě.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
nádherná pohádka, klasika.
Cesta z města (2000)
průměr, ale jen za paní skořepovou bych těch hvězdiček dala i pět.
Báječná léta pod psa (1997)
vynikající vetchý.. nejlepší vieweghovka.
Sněženky a machři (1982)
legendární český počin.
Pink Floyd: The Wall (1982)
a lidi stejně víc zajímá LMFAO.
Paralelné svety (2012)
ještě mám trochu lepkavý pocit - až tak to bylo přeslazené.. námět zajímavý, ale místo toho, aby se tvůrci snažili opravdu o kresbu paralelních světů, spíše se jim podařilo napodobit všecek patos titaniku.. nepřesvědčilo, škoda.