Recenzie (332)
Matt Rife: Přirozený výběr (2023) (relácia)
Matt Rife je komik, který doslova přes noc nasbíral miliony odběratelů na tiktoku. Já jeho humor žeru, i když si občas myslím, že těch sexuálních narážek a vulgarismů je tam někdy až moc. Na speciál jsem se tedy těšil, nicméně bohužel musím konstatovat, že se mi absolutně netrefil do výběru témat. Je to subjektivní pocit každého diváka, ale pochopitelně důležitý.
Loki - Veda/Fikcia (2023) (epizóda)
Minulost jednotlivých postav je vysvětlena až moc rychle a důvěřivost prakticky cizích lidí k Lokimu je naopak až strašně vysoká. Nicméně i tak dám pět, protože druhá sérka šlape na plyn od začátku až do konce. Neposerte to hlavně s tou poslední epizodou.
Enfieldský poltergeist (2023) (seriál)
Jako dohromady asi super dokument, ale mám pocit, že je to až tak do detailu zpracované, že mě už to u třetí epizody úplně stačilo a reálně jsem u toho dřímal.
Saw X (2023)
Vzhledem k tomu, že se jedná již o desátý díl celé série, tak je poněkud překvapivé, že se zároveň jedná o druhý nejlepší díl hned po jedničce (u mě možná spíš po dvojce - nevím). Prasečinky a gore tu slouží jako spíše věci navíc, což je prima, protože v prostředních dílech nešlo vůbec o nějakou logiku věci a motalo se to páté přes deváté, nějaký charakterní vývoj a historie postav šly úplně do prdele. Tady ale ne, jde tu o prohloubení vztahů mezi dvěma ústředními antagonisty a ukázání trochu lidského já toho psychopata. No, nelogičností tu pár nalézt lze, ale nebudu se v tom moc nimrat. Dál bych ale tuhle sérii už nechal spát :)
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
Bohužel nedůstojné zakončení docela kvalitního seriálu.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Bohužel čtyři série byly na tenhle seroš možná až příliš. Zatímco první dvě byly neobvyklé love story na "americké" střední v Anglii, tak poslední dvě zase míchají už moc věcí dohromady. Každý je gay, každý je bi, každý si začíná s každým a obzvlášť poslední série mi připadala, jak kdyby i samotní herci se už nemohli dočkat, až to skončí a můžou se posunout k jiným projektům. Škoda, že se ze seriálu stalo takové panoptikum všech lidí a jejich poruch, nemocí, absurdit apod.
The Morning Show - Kármánova hranice (2023) (epizóda)
Když si vzpomenu na to, jak skvělá byla první sérka, tak tohle... je furt přešlapování v jiných hovnech. Je to nuda, je to únavný, není tam žádný posun v postavách, vůbec nic. Tři série tam furt sledujem, jak je každý toxic, jak si každý chce co nejvíc nahrabat pro své vlastní dobro a je mi z toho seriálu obecně dost na blití. Ukončete to hned.
Hype-Cast (2022) (relácia)
Moderátoři jsou bohužel strašná vemena, člověk by řekl, že když Stejk vystupuje před kamerou dobrých 10 let, tak se už něco naučí, ale opak je evidentně pravdou. Jeho rádoby humor je někdy fakt cringe. Trojka jen za občas zajímavé hosty.
Futurama - How the West Was 1010001 (2023) (epizóda)
Snaží se to být strašně meta, ale vtipy na Yelp a Bitcoin nefungují tak, jak by měly.
Medveď (2022) (seriál)
Má to vražedné tempo, nezvládl bych upřímně pracovat v takovém prostředí. Druhá série nabízí až neskutečně moc hvězd na vedlejší role, to je jako platili v sendvičích, nebo jak se je jim podařilo zaplatit, tyvole. Je to seriál hodně autentický, věřím, že v mnoha kuchyních na světě to probíhá zrovna takhle. Tak jo, keep it going, ať už je tu třetí sérka.