Recenzie (1 828)
Veřejné lži (2019)
Vcelku nudná dialogovka o boji jednotlivce se systémem. Fikce by byla asi zajímavější.
Irčan (2019)
Scorsese si (na účet Netflixu) splnil přání a trochu se utrhnul ze řetězu, procvičil si pár režisérských stylů, sezval všechny staré kámoše a zaměstnal armádu VFX kouzelníků. Dal vzniknout gangsterskému eposu ze staré školy na který se i přes šílenou stopáž dá koukat a užívat si to.
Senna (2010)
První dokument od Asifa Kapadia co jsem viděl a hned se mi trefil i tématem do vkusu. Ta neuvěřitelná stopáž uteče jak voda.
Diego Maradona (2019)
Asif Kapadia prostě ty dokumenty umí, no.
U Zlatej rukavičky (2019)
Po dost slabém Aus dem Nichts zvedá Fatih Akin touhle úchylárnou laťku opět tam kam patří. Naprostá freak show z Hamburku 70. let minulého století. Po skončení jsem měl nutkání doma vyvětrat.
Dobrí chlapci (2019)
Dětsky přímočarý humor, ale bavil jsem se.
Breath (2017)
Ze začátku se to snaží vypadat jako klasickej surfařskej příběh, ale vyklube se z toho dobrej film, navíc skvěle natočenej.
Pokoj (2019)
Promyšlenější než Renaissance a především dobře zrežírováno. Christian Volckman se posunul. Nutno podotknout, že Olga Kurylenko už se vcelku vyhrála.
Americké Psycho (2000)
Tenhle film doplatil hlavně na slabou režii.
Mechanik (2004)
Slušný psycho. Škoda že Anderson už poté nic tak dobrýho nenatočil.